Continuem amb l'Advent
Hola de nou famílies! Avui per fi hem acabat la feina de la corona, ens ha agradat molt i hem fet molta feina, la veritat que estem molt satisfets amb el resultat i avui ho veureu. La setmana passada vam acabar de pintar la darrera espelma que ens quedava i també vam pintar 4 llaços de color vermell cadascú per decorar les espelmes. Una vegada ho han pintat tot, jo ho vaig retallar i plastificar per a què els hi sigui molt més resistent. Avui només ens quedava fer la feina de muntar-la, ho hem fet emprant velcro. D'aquesta manera poden jugar i canviar les espelmes de lloc. Una manera de treballar l'advent a casa seria que a partir del 28 de Novembre (que comença d'advent enguany) vagin aferrant una espelma cada setmana, en tenir les 4 posades serà Nadal. Ho hem passat pipa fent les nostres pròpies corones d'advent, ha sigut molt divertit! A partir d'avui tenim un nou company a Religió, n'Antonio també vol venir a passar-ho bé i ens fa molta il·lusió ser un m...