Continuem amb l'Advent
Hola de nou famílies!
Avui per fi hem acabat la feina de la corona, ens ha agradat molt i hem fet molta feina, la veritat que estem molt satisfets amb el resultat i avui ho veureu.
La setmana passada vam acabar de pintar la darrera espelma que ens quedava i també vam pintar 4 llaços de color vermell cadascú per decorar les espelmes.
Una vegada ho han pintat tot, jo ho vaig retallar i plastificar per a què els hi sigui molt més resistent. Avui només ens quedava fer la feina de muntar-la, ho hem fet emprant velcro. D'aquesta manera poden jugar i canviar les espelmes de lloc.
Una manera de treballar l'advent a casa seria que a partir del 28 de Novembre (que comença d'advent enguany) vagin aferrant una espelma cada setmana, en tenir les 4 posades serà Nadal.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada