Advent
Hola!
Ja fa tres setmanes que vam començar a treballar l'advent, com ens veiem sols una vegada cada setmana i tenim poc temps, havíem de començar prest.
L'advent és l'època de l'any que precedeix al nadal. Són les 4 setmanes abans del nadal, durant les quals ens preparem per celebrar el naixement de Jesús. Per treballar-lo, hem creat cadascú la nostra corona. Una corona d'advent és un ornament fet amb branques d'avet i quatre espelmes que pot ser penjada o bé col·locada damunt una taula durant les 4 setmanes que dura l'advent. La tradició diu que cada diumenge s'encengui una espelma i en estar les 4 enceses serà nadal.
La corona la vam pintar amb diferents tons de color verd en rotulador, ens va quedar molt bé, però lo realment divertit va ser pintar amb pinzell.
Hem pintat cada espelma d'un color diferent i ara ens queda per pintar la quarta espelma, els llaços que les decoraran i muntar la nostra corona per poder emportar-nos-la a casa.
Ja ho veureu quan estigui acabat!
Moltes gràcies,
Bea
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada