La Creació

 Hola a tothom!

El meu nom és Bea, aprofito per presentar-me ja que no he tingut l'oportunitat. Som mestra d'educació infantil i de religió. Aquest any ja m'han donat la plaça definitiva en aquesta escola juntament amb l'escola de Mercadal i esper poder gaudir dels vostres fills i filles durant molt de temps!

Iniciem les entrades de religió al blog per a mantenir a les famílies al dia del que treballem. Durant el mes de setembre ens vam centrar en l'adaptació dels infants, el més important era que ens coneguéssim i agafar confiança. Una vegada superat el procés d'adaptació vam començar a sortir de l'aula per treballar la religió.

El primer contingut a treballar era el de la creació i ho vam fer a través d'un conte molt visual on els infants van descobrir com Déu creà el món en 7 dies a través d'imatges.



És molt important que per ells sigui com un joc, que es diverteixin a la vegada que assimilen conceptes nous i que es sentin a gust amb el que fem.

Moltes gràcies!


Comentaris